Beteendevetenskap

Det kanske bästa verktyget vi har är beteendevetenskap med expertis inom analys, intervjuer och att samla ihop alla information vi behöver för att göra vårt ingrepp för sökmotoroptimering.

En beteendevetare är attraktiv på alla områden och platser där en eller flera människor befinner sig.Det innebär även en digital plattform där vi kopplar på analysverktyg och ser på beteendet av era kunder.

Vår beteendevetare

Uppdraget varierar beroende på intresse och fördjupningsområde. Att få jobba med digitala kunder ger också en möjlighet att se användare, kunder och besökare från ett nytt perspektiv. Annette är vår klippa för analys och strategi där vi sätter ihop hennes erfarenhet med digitala kunskaper. Det blir lösningen för att lyckas med varje projekt. Sökmotoroptimeringen är resultatet av båda kunskapområde som utgör kärnan i vår verksamhet.

Beteendevetenskap med bredd

Den breda utbildningen inom beteendevetenskap och kunskapen gör det möjligt för beteendevetaren att arbeta inom många olika områden och med varierande utmaningar. Bakgrund och intresse inom samtal, intervjuer gör oss unika i ett ganska stelt affärsområde. Med mycket kundkontakt gör vi intervjuer ideligen med både styrande och medarbetare beroende på storlek på företag och integrering av åtgärder.

Har ni frågor kring hur vi kan hjälpa ert företag med intervjuer eller samtal är det såklart intressant om vi kan assistera er. Marknadsföringen är mest ett verktyg där vi har lång erfarenhet och kan jobba med lösningar efter att vi vet vad vi ska göra. Där ligger samtal och analys till grunden för inrikting och mål. Vår beteendevetenskap är en källa för att förstå, analysera och genomföra våra uppdrag från A till Ö.