Skip to content

Analys och statistik

Den digitala affären består mest i en anpassning och form för att tilltala de kunder du vill nå, attraktion av vad du erbjuder till de kunder du erbjuder det till. När du bestämt vad du ska lansera för tjänst eller produkt bör du ha gjort förarbetet och anpassat dig till marknaden.

Analys

Saken är den att varje steg framåt bör grundas i att man vet hur man tagit sig dit man är idag. Det är enkla strategiska beslut och undersökningar för att anpassa sig till den marknad man vill nå. Analyser vi utför består i allt från att undersöka din befintliga webbplats. Vi ser på hur modern den är, vilken typ av design och formspråk man använder, vi ser till den tekniska struktur som finns under ytan, där utvecklarna jobbar och levererar din webbplats under huven. Det finns enormt många komponenter för att göra rätt eller fel och det är där det ofta avgörs om du har en modern och attraktiv webbplats eller en gammal och intetsägande produkt du måste göra någonting med. Det är antagligen i den sista meningen och insikten du kontaktar oss för hjälp.

Åtgärder och implementering

Varje analys och resultat kommer ha en åtgärdsspecifikation och gör sitt i arbetet mot en modern och funktionell webbplats. De analyser vi utför är underlag för de åtgärder vi gör och därmed det resultat vi kommer se när jobbet är klart. Vår Analys går hand-i-hand med en webbplats med förbättringar för framtiden tillsammans med den statistik som utgör en form av undersökning av hälsan på din webbplats. Dessa verktyg går vi inte utan någonstans och det är här vi bygger vår relation med resultat och framgång.

Resultat

Det tar tid att nå resultat av de åtgärder vi genomfår men det är här jobbet ligger. Ett långsiktigt arbete med fokus på målen.